gototopgototop
Sunday 17 February 2019
 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΝΑΒΟΛΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ   Ενημερώνουμε ότι η έναρξη μαθημάτων επτανησιακών χορών στις 7 και 8 Ιανο...

Στους ρυθμούς του Ιονίου

 Αθήνα 20/12/2018   Δελτίο Τύπου   Η ΕΝΩΣΗ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ σε συνεργασία με ...

Ανοιχτά Σχολεία

Κατεβάστε την αίτηση από εδώ.

Χριστουγεννιάτικη δράση κοινωνικής αλληλεγγύης της Ένωσης Επτανησίων Ελλάδας

Η Ένωση Επτανησίων Ελλάδας για 3η χρονιά συνεχίζει τη δράση κοινωνικής αλληλεγγύης «Στηρίζου...

  • Διαφήμιση

Πολιτισμός

Ανοιχτά Σχολεία

 

Σάββατο, 29 Δεκέμβριος 2018 05:11

open_schools.png

Κατεβάστε την αίτηση από εδώ.

 

Βιβλιοπαρουσίαση: «ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΑ ΑΝΑΛΕΚΤΑ» του Αντώνη Π. Αργυρού από την ΙΟΝΙΟ ΒΙβλιοθήκη της ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

 

Παρασκευή, 16 Νοέμβριος 2018 10:07

 

Η Ιόνιος Βιβλιοθήκη της Ένωσης Επτανησίων Ελλάδας και οι εκδόσεις Ι. ΣΙΔΕΡΗΣ σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου του συγγραφέα Αντώνη Π. Αργυρού «ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΑ ΑΝΑΛΕΚΤΑ», ΣΠΑΡΤΙΑ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ - Ο ΤΟΠΟΣ - ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ - ΟΙ ΜΝΗΜΕΣ, ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΕΠΤΑΝΗΣΑ.

Η παρουσίαση θα λάβει μέρος την Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018, ώρα 18:00 στο Πολιτιστικό Κέντρο «Κωστής Παλαμάς» του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ακαδημίας 48, Αθήνα).

   

Ε.Ε.Ε - Επιτροπή "ΙΩ" - Παράδοση εικόνων

 

Κυριακή, 08 Δεκέμβριος 2013 17:31

 

ΕΝΩΣΗ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ


ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - "ΙΩ"

 

(Ιερομόναχος Καλλίνικος Νίνος - Ιάκωβος Μαστροζάννες, Πρόεδρος Επιτροπής "ΙΩ")

 

Στις 30 Οκτωβρίου παραδόθηκαν στον προϊστάμενο του ιερού ναού Αλιματάδων Κέρκυρας, ιερομόναχο Καλλίνικο Νίνο, 2 ιερές εικόνες οι οποίες συντηρήθηκαν και αποκαταστάθηκαν από την ομάδα της επιτροπής "ΙΩ" της "ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ". Οι εικόνες είχαν έρθει στο εργαστήριο της επιτροπής μετά από σχετική αίτηση του προϊστάμενου του ιερού ναού προς την Ε.Ε.Ε και την επιτροπή μας.

Η πρώτη εικόνα με θέμα το σκήνωμα του Αγίου Σπυρίδωνα, είναι καλυμμένη με επάργυρο πουκάμισο και χρονολογείται περί τα μέσα του 19ου αιώνα. Είχε πολλά προβλήματα, όπως το ότι ήταν κομμένη σε δυο σημεία και λόγω της παρουσίας του πάμφυλλου, είχε απολεπιστεί. Αφού ενώθηκαν τα δυο τμήματα της εικόνας και στερεώθηκε η ζωγραφική της επιφάνεια, καθαρίστηκε και μετά την επισκευή του πάμφυλλου, αυτό τοποθετήθηκε και πάλι στην εικόνα προσδίδοντάς της την αρχική της μορφή.